![Rozwiązania cyfrowe Rozwiązania cyfrowe](https://www.claas.pl/blueprint/servlet/resource/image/2658054/buehne_text/820/460/b187c8c165a22098c58fec22f1f7bede/XD/connected_machines-stage-pic-1.jpg)
![Rozwiązania cyfrowe Rozwiązania cyfrowe](https://www.claas.pl/blueprint/servlet/resource/image/2658054/buehne_text/820/460/b187c8c165a22098c58fec22f1f7bede/XD/connected_machines-stage-pic-1.jpg)
Remote Service.
Błyskawiczna pomoc.
Liczy się każda minuta pracy. Gdy maszyna nagle się zatrzymuje, użytkownik nie musi martwić się o ewentualne błędy, a jego partner serwisowy już wie, co się stało.
Połączone w inteligentną sieć maszyny CLAAS informują automatycznie partnera serwisowego. Ma on bezpośredni dostęp do specyficznych danych i może błyskawicznie reagować. Gdy zjawia się na polu, wszystkie potrzebne części ma już ze sobą. Także konserwacja przebiega w równie łatwy sposób.
Remote Service to podstawowy moduł umożliwiający łączenie maszyn w sieć. Użytkownicy mogą testować go bezpłatnie przez pięć lat – koszty pokrywa firma CLAAS. Wystarczy Twoja zgoda.
Korzyści z wykorzystania Remote Service.
![Rozwiązania cyfrowe Rozwiązania cyfrowe](https://www.claas.pl/blueprint/servlet/resource/image/2658380/inline_s_s/260/145/8433dcb3252ba0932896add0ea57a041/jP/service_pic2.jpg)
Szybsze rozwiązywanie problemów.
- Maszyna rozpoznaje usterki i informuje operatora
- Maszyna przesyła komunikat o błędzie do partnera serwisowego
- Partner serwisowy zdalnie identyfikuje błąd
Korzyść: Natychmiastowe rozwiązanie problemu dzięki dostawie i instalacji części zamiennej w miejscu użytkowania maszyny.
![Rozwiązania cyfrowe Rozwiązania cyfrowe](https://www.claas.pl/blueprint/servlet/resource/image/2658382/inline_s_s/260/145/abf6dd01936270a3ce78368709b5666b/bc/service_pic3.jpg)
Proaktywne planowanie konserwacji.
- Maszyna zgłasza nadchodzące potrzeby konserwacyjne do partnera serwisowego
- Partner serwisowy przedstawia propozycję daty przeprowadzenia konserwacji
- Partner serwisowy zamawia z wyprzedzeniem sprzęt CLAAS ORIGINAL zgodnie z zakresem konserwacji
Korzyść: Szybkie przeprowadzenie konserwacji.
Rejestracja.
![Rozwiązania cyfrowe Rozwiązania cyfrowe](https://www.claas.pl/blueprint/servlet/resource/image/2658364/inline_s_m/260/0/f20e648ae4d404eac320c43e5af4cf7/MU/registrieren.jpg)
W taki sposób można uzyskać dostęp do usługi Remote Service.
- Zgoda przy zakupie lub przekazaniu maszyny
- Dla obecnych klientów TELEMATICS: Akceptacja w portalu TELEMATICS pod adresem www.claas-telematics.com
- EASY Shop: Zamów online pod adresem easyshop.claas.com1
Dla firmy CLAAS bezpieczeństwo pracy klientów jest najwyższym priorytetem we wszystkich działaniach. Dlatego postępujemy zgodnie z prostą zasadą – klient ma zawsze pełną kontrolę nad CLAAS Remote Service:
- Dane należą wyłącznie do użytkownika
- Połączenie stosowane do przesyłu danych jest w 100% bezpieczne
- Przekazywane są wyłącznie informacje dotyczące stanu i wydajności maszyny oraz dane diagnostyczne i warunki użytkowania. Dane dotyczące plonów nie są przesyłane
1 Opcja nie jest dostępna we wszystkich krajach.